Tillbaka :)

juli 1, 2008

MMM!

Förlåt, jag har verkligen varit usel på att skriva och dela med mig av min vardag. Allt har gått i ett liksom. Tog ju examen den 30 maj, helt fantasktisk dag! Efter det var jag nog ganska trött på allt vad skriva hade. Skrivkramp liksom. Efter detta hade jag semster några veckor. Va väldigt skönt. Under denna tiden har jag inte gjort så jätte mycket, bara slappat, badat och solat. Ja, under den tiden som solen ville titta fram förstås. Under en av mina semsterveckor var jag och mina kära vän Karolina på charter-resa till Cypern. Kanon faktiskt, AIYA NAPA!! Tro det eller ej! Sedan har det ju så klart blivit lite shopping mellan varven. En av mina favvo-sysslor. Men jag gillar egentligen inte denna tiden på året med alla dessa reor. Så tröttsamt.  Var inne i stan härom dagen och hittade en fantastisk kjol från ACNE’, helt underbar. To die for! Bild kommer, jag lovar. Nästa inköp ska bli ett par träsko liknande platåskor. Riktigt fina, de finns på yoko yap! Jätte fina. Nu har jag börjat jobba igen och jag jobba ju på Raglady… Som alla vet vi detta laget.

Vi hörs snart igen , promise!

Love 

 

Lämna en kommentar