Hej igen:)

augusti 19, 2008

Oj, vad jag är dålig på att skriva. Det blir liksom att jag kommer av mig i min inspiration. Har haft mycket med jobb och annat! Har bland annat vait på mässa i köpenhamn. Det var verkligen en utmaning för mig. Riktigt mycket att lära och ta in och lära sig. Annars har jag börjat jobba i raglady-butiken på Frölunda nu. Det är väldigt roligt! En utmaning! Vi har verkligen fina varor inne nu. Mycket kläder från Nolita, Odd Molly MBy Malene Birger och mycket annat. kom mer än gärna och hälsa på och kika på den supersöta butiken. MMM, att icke förglömma de fina Missoni sjalarna. Ja, de ligger lite högre i pris men en väldigt fin kvalitet. En accessoar man inte kan vara utan!

 Ingen som är intresserad av min bloppis. Det är riktigt bra fynd! Hi hi…I helgen ska jag och min DG till Käringön och ha en liten mini semester. Ska bli väldigt mysigt! Hoppas verkligen inte att det är sånt här regn då. Men men, det kan man ju aldrig veta.

Vi hörs! Snart, Lovar jag!

Love

Lämna en kommentar